Δυνατότητα επιστροφής εμπορεύματος:

Α) Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος

Εάν το προϊόν παραγγελίας που απεστάλη είναι ελαττωματικό, έχει το δικαίωμα ο πελάτης εντός (10) ημερών να το επιστρέψει με χρέωση της αποστολής του καταστήματος  kotsoniskosmimata.gr , αφού προηγουμένως και σε εύλογο χρόνο έχει δηλώσει ο πελάτης το ακριβές ελάττωμα του προϊόντος, είτε μέσω e-mail στο info@kotsoniskosmimata.gr ,είτε τηλεφωνικώς στο +30 2651029520  .Το kotsoniskosmimata.gr δηλώνει ρητά, ότι η επιστροφή σε αυτή την περίπτωση θα γίνεται αποκλειστικά μέσω της ίδιας courier που έγινε η αποστολή και ότι σε καμία περίπτωση δεν επιστρέφονται χρήματα, αλλά ο πελάτης/χρήστης θα έχει τη δυνατότητα κατάρτισης καινούριας παραγγελίας ίσου ποσού και τα έξοδα της νέας αποστολής θα επιβαρύνουν τον ίδιο (πελάτη/χρήστη).

Δεν χωρεί υπαναχώρηση και η επιστροφή δεν επιτρέπεται

1) Για ειδικές παραγγελίες

2) Όπου τα προϊόντα έχουν τροποποιηθεί έπειτα από αίτημα του πελάτη

3) Για φθορές που έχουν προκληθεί κατά το άνοιγμα του προϊόντος, για τις οποίες η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.

Β) Σε περίπτωση μη αρεσκείας ή ακατάλληλου μεγέθους

-Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν της παραγγελίας διαπιστώνει ο πελάτης αφού το παραλάβει ότι δεν του αρέσει ή ότι δεν του ταιριάζει το μέγεθος έχει δικαίωμα να το επιστρέψει με δικά του έξοδα μέσω courier, αφού ενημερώσει για την ενέργειά του αυτή το ηλεκτρονικό κατάστημα είτε μέσω e-mail στο info@kotsoniskosmimata.gr , είτε τηλεφωνικά στο +30 2651029520  . Και στην περίπτωση αυτή επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται και θα μπορεί να προβεί σε νέα παραγγελία ίσου ποσού με τα έξοδα αποστολής να επιβαρύνουν τον ίδιο (πελάτη/χρήστη).

-Σε κάθε περίπτωση, εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί, ή φθαρεί από τον πελάτη, το kotsoniskosmimata.gr διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε αντίστοιχη μείωση της αξίας του ή ακόμη και άρνησης του αιτήματος με αντίστοιχη ενημέρωση του πελάτη για τον λόγο άρνησης. Παράλληλα, αυτονόητο είναι ότι σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, αυτά θα πρέπει να επιστρέφονται συσκευασμένα προσεκτικά και με τις σχετικές καρτέλες τους, όπως αυτές υπήρχαν κατά την αποστολή και πάντα αφού έχει γίνει πριν συνεννόηση με το κατάστημα Κοτσώνης Κοσμήματα .

Τα εμπορεύματα επιστρέφονται στη διεύθυνση:

Αβερωφ 21, Ιωάννινα  , Τ.κ 45444

– Στο φυσικό μας κατάστημα

Κατόπιν, τηλεφωνικής επικοινωνίας με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, η επιστροφή του προϊόντος και η παραλαβή του σωστού/επιδιόρθωση ή αντικατάστασή του ελαττωματικού μπορεί να γίνει και στο φυσικό μας κατάστημα. Ο πελάτης φέρνει το προϊόν στο χώρο του καταστήματος και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής κατά τα ανωτέρω, παραλαμβάνει το σωστό προϊόν ή γίνεται, ανάλογα με την επιθυμία του πελάτη, αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίδιο με το επιστραφέν ή άλλο προϊόν της αρεσκείας του αντίστοιχης ποιότητας και τιμής ή αφήνεται το προϊόν για επιδιόρθωση και συμφωνείται ο τρόπος και ο χρόνος παραλαβής του.